| MODALITAT COMARCAL |
| TÍTOL TREBALL | PSEUDÒNIM |
| Té possibilitats d’èxit la implantació del cotxe elèctric a la ciutat d’Olot? | Cotxe elèctric s. XXI |
| Ígnea | Flama |
| La faràndula dels pobles de la Garrotxa | Encultura’t |
| Com si fos aquí. Vida de Bartomeu Jou | Tramuntana |
| Tocant el voraviu | Àvia |
| MODALITAT REPÚBLICA I GUERRA CIVIL |
| TÍTOL TREBALL | PSEUDÒNIM |
| Bitllet d’anada. Seguint les petjades de Feliciano Tona Bassas | Àngel Republicà |
| La invisibilitat de la dona en el franquisme | De incógnito |
| Esteve Pallarols. L’acràcia impossible | Buenaventura Montseny |
| MODALITAT HUMANITATS I SOCIALS |
| TÍTOL TREBALL | PSEUDÒNIM |
| El sistema educatiu a debat | Lluna Plena |
| Building Storms and poetry in social media | poesiesanònimes |
| Americae Uniti Status: la influència de la cultura clàssica en la toponímia dels Estats Unitats | Atena |
| Històries del segle XX | Flor de Primavera |
| Pervivència del mite en la cultura popular | Mussol |
| Voler és poder: el voluntariat al tercer món | Primavera |
| Estudi comparatiu dels articles sobre El Procés de l’octubre de 2017 en la premsa nacional | Rosa Luxemburg |
| Quan l’extrema dreta truca a la porta… | El trobador del Llierca |
| Principals factors del creixement econòmic | Nap |
| D’Hèlsinki a l’Havana fins a Washington | L’economista |
| La gran influència d’un castell català oblidat en la ruïna | Safira |
| Premsant records d’un poble | Tsundoku |
| MODALITAT ARTS, COMUNICACIÓ I DISSENY |
| TÍTOL TREBALL | PSEUDÒNIM |
| Mira’m | La Revolució |
| Jazz entre joves | Arbre |
| Transmissió de les emocions bàsiques a través del videoart | Texel |
| Informar per canviar | Greta KD |
| He matat Donald Trump | Paquita Salas |
| Si se vende, es arte | Aholiab |
| L’arc que m’escau, el procés de construcció d’un arc | L’arquera de l’Empordà |
| Dibuixem | Ratatouille |
TOTAL TREBALLS: 28
