Pau Caparrós, director de l’Institut Ignasi Villalonga i membre del grup EURAM de la Safor, entitat coorganitzadora d’aquest cicle, parlarà sobre «El futur industrial de Catalunya» dins del cicle «Catalunya i els reptes del segle XXI» el proper dia 14 de desembre a les 7 de la tarda a l’Orfeó.
Entrada similar
Resum de la xerrada sobre republicanisme
Dissabte passat va tenir lloc la primera de les conferències dedicades a la II República que organitzen conjuntament el Museu de la Garrotxa i el PEHOC. Sota el títol “El republicanisme a Catalunya”, Àngel Duarte i Joan Barnadas varen fer unes síntesis ben reeixides sobre el republicanisme a nivell català i a nivell garrotxí, respectivament….
Lliurament dels XII Premis Salvador Reixach
El proper dia 6 d’octubre es farà a Santa Pau l’acte de lliurament dels XII Premis Salvador Reixach per a Treballs de Recerca de Batxillerat dels àmbits Humanístic i Social.
14 novembre. PERE PARRAMON. Modernisme, Noucentisme i avantguardes en els inicis del segle XX.
14 novembre. PERE PARRAMON. Modernisme, Noucentisme i avantguardes en els inicis del segle XX.
Quarta xerrada del cicle Reptes del segle XXI amb Francesc Valls
Aquest divendres, dia 8 de febrer, a les 7 de la tarda, tindrà lloc la quarta xerrada del cicle Catalunya i els Reptes del segle XXI promogut pel Patronat d’Estudis Històrics d’Olot i Comarca i organitzat conjuntament amb la Cambra de Comerç de Girona, el cercle EURAM Garrotxa, Estelada 2014 i Òmnium Garrotxa i la…
Acte de lliurament dels 4rs Premis Jordi Pujiula
Els alcaldes d’Olot i de Santa Pau, el president del Consell Comarcal i el president del Patronat d’Estudis Històrics d’Olot i Comarca (PEHOC) us conviden a l’acte de lliurament dels 4rs Premis JORDI PUJIULA per a TREBALLS DE RECERCA de BATXILLERAT que tindrà lloc dissabte 16 de maig, a les 18h, a l’Orfeó Popular Olotí. Durant l’acte, que és obert a tothom, es llegiran…
