Olotins! Tots contra l’invasor!
Dins dels actes organitzats al voltant de l’exposició «La Guerra del Francès a Olot i comarca» es va realitzar el dia 29 de setembre la recreació històrica: «Olotins! Tots contra l’invasor!». Degut a la pluja no es va poder fer res al Montsacopa al matí, i es va haver de fer a la tarda a…
